Zde můžete vkládat své dotazy související s činností Městské části Praha 19 a Úřadu Městské části Praha 19.

Vaše dotazy budou zveřejněny po zodpovězení příslušným zaměstnancem Úřadu MČ Praha 19 nebo voleným zástupcem samosprávy.
Upozorňujeme, že zodpovězeny budou pouze jasně formulované a konkrétní dotazy vztahující se k jednotlivým tématům - toto není diskusní server.

Pokud je Váš dotaz obsáhlejší, komplikovanější nebo zahrnuje širší problematiku, doporučujeme Vám obrátit se na konkrétní zaměstnance úřadu.

Abychom mohli řádně vyřídit Váš podnět, zanechávejte na sebe prosím zpětnou vazbu.


                               

 Čas a datum :        17. únor - 2016- 17:33
 Jméno :               Ladislav
Dobrý den. Měl bych dotaz ohledně přechodu pro chodce u zastávky U vodojemu v ulici Mladoboleslavská. Všiml jsem si že se tam udělal nový přechod pro chodce nesmyslně daleko od zastávky a zrušil se stávající. A dnes koukám že se zase obnovil ten původní připadá mě to vyhazování peněz. Zajímalo by mne proč se tam vlastně udělal ten další přechod a jestli tam budou na tak malém úseku silnice dva přechody? Děkuju Ladislav.


KOMENTÁŘ


[ zaslal Radek Čermák, referent odd. dopravy OŽPD ÚMČ Praha, 02/22/16 12:44 ]

Nový vjezd do areálu leteckých opraven
Pouze zasvěcení vědí, že Letecké opravny Malešice (LOM) mají ve Kbelích dva areály. Jeden leží u stejnojmenné autobusové zastávky v Toužimské ulici, druhý na vojenském letišti. Dosud letecké opravny používaly vjezd přes letiště, ale na dalším používání se z bezpečnostních důvodů nedohodly. Proto si letecké opravny vybudovaly na okraji letiště nový vjezd na Mladoboleslavskou ulici. Vjezd vypadá trochu krkolomně, je blízko u autobusové zastávky, ale splňuje všechny zákonné požadavky. V sousedství letiště směrem na Prosek už jsou soukromé pozemky, které nebylo možné použít. Vedle vjezdu vznikl i přechod pro chodce, který bude sloužit zaměstnancům opraven jako chráněný přístup na zastávku. Je otázka, zda je vhodné na tak frekventované komunikaci mít tři přechody za sebou. Komunikaci má v gesci Odbor dopravních agend Magistrátu hl. m. Prahy, který se přiklonil k řešení, které co nejlépe ochrání chodce jako nejslabší účastníky provozu.
Přechody řeší tři dopravní vazby, které v lokalitě existují: 1. mezi letištěm a kasárnami, 2. mezi letištěm a zastávkou MHD, 3. mezi opravnami a zastávkou MHD. Přechody jsou od sebe vzdáleny zhruba 100 metrů, a to už je vzdálenost, kdy chodci přebíhají, aby si zkrátili cestu. Nakonec je lepší, když je na každé chodecké trase jeden přechod, než aby chodci nečekaně vbíhali do vozovky a vytvářeli nebezpečné situace. Přechody jsou chráněny balisety, které už se osvědčily na jiných přechodech a jsou kompromisem mezi bezpečností řidiče a chodce: jsou vidět lépe, než city bloky, nutí každého řidiče objet středový ostrůvek, ale zároveň neponičí auto při případné nehodě. Pro opatření byl použit dosavadní odbočovací pruh do areálu Knauf.

odpověď


Vaše jméno*

e-mail*

komentář*
Můžete použít tyto HTML tagy:<p> <u> <i> <b> <strong> <del> <code> <hr> <em> <ul> <li> <ol> <span> <div>

Opište prosím čísla, která vidíte...*
 
.